Hello Office - bekijk onze tarieven

Een eerlijk aanbod

Bespaar op je bedrijfssoftware.

Wij prijzen onze diensten eerlijk en transparant, zodat je precies weet wat je kunt verwachten. Onze standaard prijs voor alle diensten is €69,- voor 1 gebruiker. Als je meer gebruikers wilt toevoegen, dan betaal je slechts €19,- per extra gebruiker. Heb je medewerkers die alleen de app gebruiken, dan betaal je voor die gebruikers € 10,- per maand. Hiermee ben je flexibel en betaal je een eerlijke prijs.

Klinkt als een goede deal!

Eerste 14 dagen gratis
Wat kost dat dan

Een flexibel systeem dat met je meegroeit voor een
eerlijke prijs.

Nu 20% korting op je eerste factuur
69
55
per maand
Desktop gebruikers
1
Alleen app
0

  • CRM
  • Offertes
  • Facturen
  • Sales
  • Urenregistratie
  • Planning
  • Taken
  • Verlof & verzuim
  • Klantportaal
  • Koppeling
  • Rapportages
  • Software training voor al jouw medewerkers
  • Jouw eigen Hello Officer: Vast Nederlands aanspreekpunt
Plan een vrijblijvende demo
Maatwerk plan
Ideaal voor unieke bedrijfsprocessen
Laten we praten!

  • Alles uit het Alles-in-één bedrijfssysteem
  • Maatwerk tegen eenmalige meerprijs
Vragen
die we vaker krijgen:

In het prijsmodel van Hello Office wordt er onderscheid gemaakt tussen medewerkers die continu in het systeem werken en dus toegang hebben tot de volledige functionaliteit, en medewerkers die enkel de app gebruiken. Medewerkers die alleen de app gebruiken, betalen minder. Dit zorgt ervoor dat je betaalt in verhouding tot hoe je Hello Office daadwerkelijk gebruikt, wat wel zo eerlijk lijkt ons. Op deze manier kun je kosten efficiënt beheren en betaal je alleen voor de functionaliteiten die je daadwerkelijk nodig hebt.

Ja, de korting op de eerste factuur geldt ook als je per jaar betaalt. In dat geval wordt de korting toegepast op het gehele jaarbedrag. Dus als je per jaar betaalt, dan heb je een korting van maar liefst 30%. Als je ervoor kiest om per maand te betalen, dan geldt de korting alleen voor die specifieke maand. Op deze manier profiteer je altijd van de korting, ongeacht de betalingsfrequentie die je kiest.

Hello Office is zeker geschikt voor de ZZP’er. Vaak moeten ZZP’ers losse tools gebruiken omdat een totaaloplossing te duur, te complex of alleen voor grote bedrijven is. Door de eenvoudige structuur van Hello Office is het erg toegankelijk voor elke gebruiker. Bovendien kan een Hello Office-medewerker je bijstaan bij het in gebruik nemen van Hello Office, waardoor het gemakkelijker wordt om optimaal gebruik te maken van de functionaliteiten van het platform.

Na de proefperiode, als je tevreden bent, kun je Hello Office gewoon blijven gebruiken zonder dat er iets hoeft te gebeuren. Je hebt de flexibiliteit om te kiezen voor een maandelijkse of jaarlijkse betaling, afhankelijk van wat het beste bij jouw behoeften past. 

“Als je wilt opzeggen, is dat bij Hello Office heel eenvoudig. Je kunt je abonnement maandelijks opzeggen. Dit kan gewoon per mail. Als je voor een jaarbetaling hebt gekozen, kun je het abonnement opzeggen aan het einde van die jaarperiode, maar je dient dit wel 30 dagen van tevoren te doen.

We willen dat je fijn werkt met Hello Office, en als dat nu niet het geval is, kun je er gewoon mee stoppen. Het zou fijn zijn als je ons feedback kunt geven over wat je niet lekker vindt werken, zodat wij het systeem kunnen verbeteren.”

Toch nog vragen, stel ze gerust
Contact met Hello Office

Hoe zeg jij

hello?
Ik plan een demo
Altijd gratis, vrijblijven en wanneer het jou uitkomt.